Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Η Αυστραλία ήθελε τον Γερμανό της!

Η σεζόν άρχισε! Το πρώτο γκραν πρι έλαβε τέλος και σε αυτό είδαμε πολλά και διάφορα. Οι εκπλήξεις δεν έλειψαν και συνετέλεσαν σε έναν ενδιαφέροντα αγώνα. Μέσα σε όλα, είχαμε και τον μεγάλο νικητή.


Γράφει ο Κωστής Γκόρος






Η Mercedes επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί στην Αυστραλία. Πήρε τη πρώτη νίκη της χρονιάς, αλλά όχι με τον οδηγό που περίμεναν αρκετοί. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ έκανε μία εξαιρετική εκκίνηση από την 3η θέση, προσπέρασε τους Ρικιάρντο και Χάμιλτον με ευκολία και μετά έκανε περίπατο. Δεν δυσκολεύτηκε σε κανένα σημείο του αγώνα και πανηγύρισε την τέταρτη νίκη της καριέρας του.

Από την άλλη, η έτερη Mercedes του Χάμιλτον απογοήτευσε τους πάντες. Πολύ κακή εκκίνηση και εγκατάλειψη μόλις στον τέταρτο γύρο. Ο κινητήρας του τον πρόδωσε, όπως ακριβώς και στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμαστικών της Παρασκευής. Στον επόμενο γύρο, ο νέος V6 turbo κινητήρας πρόδωσε και ένα άλλο μονοθέσιο. Αυτό του παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ. Ίσως η πρώτη φορά που ο Φέτελ εγκαταλείπει τόσο νωρίς έναν αγώνα.

Η εκκίνηση είχε και δυνατές συγκρούσεις. Από την πρώτη κιόλας στροφή, τα μονοθέσια των Μάσα και Κομπαγιάσι είχαν επαφή και βγήκαν εκτός πίστας και εκτός αγώνα. Έτσι λοιπόν, ο Μάσα δεν μπόρεσε να τρέξει ούτε ένα γύρο με τη νέα του ομάδα και το ανταγωνιστικό μονοθέσιο της. Όσο για το ανταγωνιστικό, αυτό φάνηκε και από την άλλη Williams του Μπότας που έκανε έναν φοβερό αγώνα και τερμάτισε έκτος.

Η συνέχεια περιελάμβανε και άλλες αποχωρήσεις με πιο σημαντικές αυτές των Γκροζεάν και Μαλντονάντο. Αμφότεροι οι δύο οδηγοί της Lotus εγκατέλειψαν, λόγω προβλήματος στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

Οι δύο Ferrari δεν εντυπωσίασαν, αφού είχαν θέματα με την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Άλλωστε, τόσο ο Αλόνσο όσο και ο Ραϊκόνεν παραδέχτηκαν αυτό το πρόβλημα και δήλωσαν απογοητευμένοι. Για την ιστορία, ο Ισπανός τερμάτισε 5ος και ο Φινλανδός 8ος.

Η μεγαλύτερη έκπληξη ήρθε από την McLaren. Μετά από ένα κάκιστο και καταστροφικό 2013, ο πρώτος αγώνας του 2014 έδειξε σημάδια ανάκαμψης και αναπτέρωσε τις ελπίδες για κάτι καλό. Ο ρούκι Μάγκνουσεν έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα με ένα πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο τερματίζοντας τρίτος. Είναι άξιο αναφοράς ότι πέρυσι η ομάδα δεν τερμάτισε ποτέ εντός τριάδας. Ο Μπάτον με την άλλη McLaren έκανε έναν εξίσου καλό αγώνα, τερματίζοντας 4ος.

Για το τέλος, άφησα τον Αυστραλό Ρικιάρντο που κατέκτησε την 2η θέση εν μέσω αποθέωσης από τους συμπατριώτες του. Στον πρώτο του αγώνα με τη Red Bull, αξιοποίησε στο έπακρο το μονοθέσιο του και έδειξε πολύ καλές οδηγικές ικανότητες.


Τα ↑ του αγώνα:

Μάγκνουσεν

McLaren

Μπότας

Ρικιάρντο


Τα ↓ του αγώνα:


Χάμιλτον

Φέτελ

Lotus





Υ.Γ. Στον Ρικιάρντο επιβλήθηκε αποκλεισμός από την τελική κατάταξη, επειδή υπερέβη το όριο της μέγιστης ροής καυσίμου. Αναμένεται έφεση από την Red Bull.

Υ.Γ.2 Επόμενο ραντεβού στη Μαλαισία το τριήμερο 28-30 Μαρτίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου