Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Η νύχτα τους σεληνίασε!

Μπορεί η κορυφή να μην άλλαξε. Μπορεί τα προγνωστικά να επιβεβαιώθηκαν. Όμως, το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν ήταν απολαυστικό και είχε μεγάλες μάχες. Μάχες που επιβεβαιώνουν γιατί η Formula 1 είναι το καλύτερο σπορ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.


Γράφει ο Κωστής Γκόρος




Η μεταφορά της ώρας ίσως επηρέασε τους οδηγούς. Ο αγώνας για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη πίστα έγινε βράδυ και μας πρόσφερε ότι δεν είδαμε στους άλλα δύο Γκραν Πρι της σεζόν.

Ακόμα και αν ο Χάμιλτον πανηγύρισε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του, αυτή δεν ήρθε με περίπατο. Ο Βρετανός έκανε μία φοβερή εκκίνηση από την 2η θέση και στην πρώτη στροφή πέρασε τον Ρόσμπεργκ. Οι μάχες (σε όρια σύγκρουσης) που έδωσαν οι δυο τους καθήλωσαν τους θεατές κυριολεκτικά. Σε σημείο που νόμιζες ότι έτρεχαν για άλλη ομάδα ο καθένας και όχι για την ίδια. Ίσως αυτή η κόντρα καλύψει την διαφορά ανταγωνιστικότητας που υπάρχει με τις άλλες ομάδες. Σε ένα διάστημα, η κορυφή άλλαξε 2 φορές μέσα σε λίγα μέτρα. Αρχικά, ο Ρόσμπεργκ πέρασε μπροστά για να έρθει ξανά ο Χάμιλτον να του πάρει την 1η θέση. Ακόμα και στους τελευταίους γύρους, υπήρξε κόντρα για την κορυφή.

Η πιο ενδιαφέρουσα μάχη ήταν αυτή της τρίτης θέσης. Έπειτα από πολλές εναλλαγές και πολλά επεισόδια, ο Σέρχιο Πέρες ήταν ο μεγάλος νικητής. Για να φτάσει σε αυτό το σημείο ο Μεξικανός, προηγήθηκαν πολλά. Σχεδόν σε όλο τον αγώνα, υπήρξε μάχη μεταξύ Force India και Williams. Τα 4 μονοθέσια των Πέρες, Χούλκενμπεργκ, Μάσα και Μπότας μονομάχησαν μέχρις εσχάτων για να βρεθούν στο βάθρο. Και όλοι τους βρέθηκαν έστω και λίγο στην τρίτη θέση. Και αν η Williams έμεινε λίγο πίσω από κάποια λάθη, η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας έδωσε νέο ενδιαφέρον.

Η σφοδρή σύγκρουση Μαλντονάντο-Γκουτιέρες ήταν η αιτία για την είσοδο του safety car. Μία σύγκρουση που όσο εντυπωσιακή ήταν, άλλο τόσο τρομακτική ήταν. Η Sauber του Γκουτιέρες έκανε δύο ανάποδες περιστροφές και το κεφάλι του Μεξικανού ήταν λίγα μόνο μέτρα πάνω από το έδαφος. Καθαρά υπαίτιος ο οδηγός της Lotus που δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων στην τελική κατάταξη.

Οι Ferrari για έναν ακόμα αγώνα απογοήτευσαν, αφού έχασαν σχεδόν όλες τις μάχες που έδωσαν. Τα μονοθέσια ήταν περιορισμένων δυνατοτήτων που δεν τους επέτρεψαν κάτι καλύτερο από την 9η και 10η θέση.

Οι McLaren ήταν επίσης απογοητευτικές, αφού ούτε ο Μπάτον ούτε ο Μάγκνουσεν κατάφεραν να τερματίσουν. Η εγκατάλειψη και των δύο προήλθε από μηχανικά προβλήματα της MP4-29.

Η Red Bull, αν και δεν εντυπωσίασε, έκανε έναν καλό αγώνα. Το safety car την βοήθησε πολύ, αφού εκμηδένισε τις αποστάσεις και επέτρεψε σε Ρικιάρντο και Φέτελ να κάνουν προσπεράσεις. Τελικά, ο Αυστραλός ήρθε 4ος και ο παγκόσμιος πρωταθλητής 6ος.

Η μεγάλη χαμένη ήταν η Williams που από εκεί που διεκδικούσε βάθρο, περιορίστηκε στην 7η και 8η θέση. Είναι ξεκάθαρο ότι το μονοθέσιο χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση.




Τα ↑ του αγώνα

Mercedes

Πέρες

Force India




Τα ↓ του αγώνα

Ferrari

Μαλντονάντο

McLaren



Υ.Γ. Επόμενος αγώνας το Γκραν Πρι της Κίνας που είναι προγραμματισμένο για το τριήμερο 18-20 Απριλίου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου