Γράφει ο Δημήτρης Σακελλάρης
Απεσταλμένος των Αλλαξομπαλιών στο Μιλάνο
Το Μιλάνο ζει και αναπνέει για κάθε τι εμπορικό υπάρχει και ο αθλητισμός δεν αποτελεί εξαίρεση. Έτσι, η Αρμάνι δεν αποτελεί μόνο την τοπική ομάδα των Λομβαρδών αλλά και την απόδειξη του ανοίγματος της αγοράς προς το αθλητικό γίγνεσθαι. Μην ξεχνάμε ότι ο Τζόρτζιο Αρμάνι κατέχει το 50% των μετοχών της ομάδας.
Αυτή τη βδομάδα όμως, συμβαίνει στην πόλη μια τριπλή, ευχάριστη χρονική σύμπτωση. Πιο συγκεκριμένα η ημέρα του παιχνιδιού αποτελεί και την κορύφωση της Εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, γεγονός που αποτελεί σήμα κατατεθέν της πόλης. Το κέντρο πλημμυρίζεται από σκαλωσιές για τις ανάγκες των επιδείξεων και πλήθος θηλυκών και αρσενικών μοντέλων περιφέρονται στους δρόμους φορώντας ρούχα μεγάλης αισθητικής και εμπορικής αξίας. Ο σκοπός; Διπλός. Από τη μία διαφημίζονται οι εταιρίες ένδυσης κι από την άλλη η ίδια η πόλη. Πόλη που για το εμπορικό συμφέρον εκμεταλλεύεται τα πάντα. Επαγωγικά λοιπόν οδηγούμαστε στην 3η και πιο αθλητική σύμπτωση εκείνης της μέρας, δηλαδή του ματς της Αρμάνι με τον Παναθηναϊκό.
Δεν αναφέρομαι προφανώς σ’ έναν τυχαίο αγώνα, αφού η πιο εμπορική ομάδα της πρωτεύουσας της μόδας, βρίσκει απέναντί της την πιο πετυχημένη εμπορικά ομάδας της τελευταίας δεκαετίας! Τι εννοούμε πετυχημένη; Η απάντηση βρίσκεται σε πολλούς τομείς. Αγωνιστικά, λόγω της βαθμολογίας, ιστορικά λόγω των 6 ευρωπαϊκών κατακτήσεων και οικονομικά λόγω του πρόσφατου χρηματιστηριακού ανοίγματος στην Κίνα. Το πρώτο άνοιγμα μπασκετικού συλλόγου σ’ εκείνη την αγορά. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω δε χρειάζεται να αναφερθεί κάτι άλλο για να καταλάβουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό το ματς, κυρίως εκτός παρκέ.
Εκεί ποντάρουν και οι διοργανωτές των εκδηλώσεων για το ματς. Μπασκέτες, συνεντεύξεις, επικοινωνία και αυτόγραφα με φόντο από τη μία το εμβληματικό Ντουόμο και από την άλλη την επίδειξη των Τζιόρτζιο Αρμάνι και Ρομπέρτο Καβάλι. Μ’ ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια που λέει και ο θυμόσοφος λαός. Αφού με εργαλείο τον αγώνα και η πόλη διαφημίζεται και η ομάδα και οι σχεδιαστές που βλέπουν τις ευρωπαϊκές πωλήσεις τους να πέφτουν κατακόρυφα ψάχνοντας εναγωνίως τρόπο να περάσουν τις κλωστές τους από το Σινικό τείχος!
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό το ματς της Πέμπτης ξεφεύγει αρκετά εύκολα από το αθλητικό πλαίσιο, αγγίζοντας όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο τις ευαίσθητες χορδές του σύγχρονου αθλητισμού, το μάρκετινγκ.
Υ.Γ.: Οι Αλλαξομπαλιές θα βρίσκονται σε όλες τις εκδηλώσεις που είναι προγραμματισμένες για αύριο στο κέντρο της πόλης και θα σας μεταφέρουν λεπτό προς λεπτό τα πεπραγμένα.
Το Μιλάνο ζει και αναπνέει για κάθε τι εμπορικό υπάρχει και ο αθλητισμός δεν αποτελεί εξαίρεση. Έτσι, η Αρμάνι δεν αποτελεί μόνο την τοπική ομάδα των Λομβαρδών αλλά και την απόδειξη του ανοίγματος της αγοράς προς το αθλητικό γίγνεσθαι. Μην ξεχνάμε ότι ο Τζόρτζιο Αρμάνι κατέχει το 50% των μετοχών της ομάδας.
Αυτή τη βδομάδα όμως, συμβαίνει στην πόλη μια τριπλή, ευχάριστη χρονική σύμπτωση. Πιο συγκεκριμένα η ημέρα του παιχνιδιού αποτελεί και την κορύφωση της Εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, γεγονός που αποτελεί σήμα κατατεθέν της πόλης. Το κέντρο πλημμυρίζεται από σκαλωσιές για τις ανάγκες των επιδείξεων και πλήθος θηλυκών και αρσενικών μοντέλων περιφέρονται στους δρόμους φορώντας ρούχα μεγάλης αισθητικής και εμπορικής αξίας. Ο σκοπός; Διπλός. Από τη μία διαφημίζονται οι εταιρίες ένδυσης κι από την άλλη η ίδια η πόλη. Πόλη που για το εμπορικό συμφέρον εκμεταλλεύεται τα πάντα. Επαγωγικά λοιπόν οδηγούμαστε στην 3η και πιο αθλητική σύμπτωση εκείνης της μέρας, δηλαδή του ματς της Αρμάνι με τον Παναθηναϊκό.
Δεν αναφέρομαι προφανώς σ’ έναν τυχαίο αγώνα, αφού η πιο εμπορική ομάδα της πρωτεύουσας της μόδας, βρίσκει απέναντί της την πιο πετυχημένη εμπορικά ομάδας της τελευταίας δεκαετίας! Τι εννοούμε πετυχημένη; Η απάντηση βρίσκεται σε πολλούς τομείς. Αγωνιστικά, λόγω της βαθμολογίας, ιστορικά λόγω των 6 ευρωπαϊκών κατακτήσεων και οικονομικά λόγω του πρόσφατου χρηματιστηριακού ανοίγματος στην Κίνα. Το πρώτο άνοιγμα μπασκετικού συλλόγου σ’ εκείνη την αγορά. Με βάση λοιπόν τα παραπάνω δε χρειάζεται να αναφερθεί κάτι άλλο για να καταλάβουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό το ματς, κυρίως εκτός παρκέ.
Εκεί ποντάρουν και οι διοργανωτές των εκδηλώσεων για το ματς. Μπασκέτες, συνεντεύξεις, επικοινωνία και αυτόγραφα με φόντο από τη μία το εμβληματικό Ντουόμο και από την άλλη την επίδειξη των Τζιόρτζιο Αρμάνι και Ρομπέρτο Καβάλι. Μ’ ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια που λέει και ο θυμόσοφος λαός. Αφού με εργαλείο τον αγώνα και η πόλη διαφημίζεται και η ομάδα και οι σχεδιαστές που βλέπουν τις ευρωπαϊκές πωλήσεις τους να πέφτουν κατακόρυφα ψάχνοντας εναγωνίως τρόπο να περάσουν τις κλωστές τους από το Σινικό τείχος!
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό το ματς της Πέμπτης ξεφεύγει αρκετά εύκολα από το αθλητικό πλαίσιο, αγγίζοντας όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο τις ευαίσθητες χορδές του σύγχρονου αθλητισμού, το μάρκετινγκ.
Υ.Γ.: Οι Αλλαξομπαλιές θα βρίσκονται σε όλες τις εκδηλώσεις που είναι προγραμματισμένες για αύριο στο κέντρο της πόλης και θα σας μεταφέρουν λεπτό προς λεπτό τα πεπραγμένα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου