Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Κυρίαρχος Λιούις!

Δύο στροφές πριν το φινάλε της χρονιάς και το τοπίο για τον πρωταθλητή αρχίζει να ξεκαθαρίζει. Στο GP της Αμερικής ο Χάμιλτον απέδειξε ότι είναι το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο. Και αν οι 24 βαθμοί δεν λένε τίποτα, το οδηγικό στυλ του Βρετανού δεν χωράει περιθώρια αμφισβήτησης.


Γράφει ο Κωστής Γκόρος



Τι και αν η pole κατέληξε στον Ρόσμπεργκ; Τι και αν ο Γερμανός ξεκίνησε καλύτερα; Ο Χάμιλτον έδειξε ότι θέλει όσο τίποτα τον τίτλο του πρωταθλητή. Χρειάστηκαν μόλις 24 γύροι αναμονής για να περάσει στην πρωτοπορία ο Βρετανός πιλότος. Μπορεί ο Ρόσμπεργκ να έκανε μία καλή εκκίνηση και ένα καλύτερο pit-stop, αλλά δεν ήταν σε θέση να πάρει διαφορά ασφαλείας. Το μονοθέσιο του Χάμιλτον έπιασε υψηλά στάνταρ απόδοσης και τον έφερε σε απόσταση επιτρεπτή για DRS. Το προσπέρασμα ήταν αναμενόμενο και η κορυφή πέρασε από τη μία Mercedes στην έτερη Mercedes. Θέσεις που κράτησαν μέχρι τέλους.

Η τρίτη θέση του βάθρου κατέληξε στον Ρικιάρντο που κέρδισε τη μάχη με τις δύο Williams. Ο Αυστραλός επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση και δικαιωματικά είναι ο νο.1 οδηγός στη Red Bull. Χρειάστηκε να γίνουν κακοί χειρισμοί στα pit-stop των Williams, αλλά αυτό δεν αναιρεί τον αγώνα του Ρικιάρντο. Από την άλλη, Μάσα και Μπότας περιορίστηκαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα.

Ο –φευγάτος- Αλόνσο τερμάτισε έκτος, αλλά και πάλι η Ferrari δεν ήταν σε θέση να τον βοηθήσει για μία καλύτερη θέση. Είναι φανερό ότι τα μονοθέσια της ομάδας είναι περιορισμένων δυνατοτήτων φέτος και αυτό έχει συντελέσει στις τάσεις φυγής του Ισπανού.

Ο απερχόμενος πλέον πρωταθλητής, Σεμπάστιαν Φέτελ, αν και ξεκίνησε από τα pit κατάφερε να φτάσει μέχρι την 7η θέση. Μία ικανοποιητική επίδοση για τα φετινά δεδομένα του Γερμανού, αλλά πολύ μακριά από όσα είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε τα τελευταία χρόνια.

Επόμενη και προτελευταία στάση της Formula 1 η Βραζιλία για το ερχόμενο τριήμερο 7-9 Νοεμβρίου. Τίποτα δεν θα κριθεί οριστικά στη μάχη του πρωταθλήματος, ακόμα και αν ο Χάμιλτον ξανακερδίσει και ο Ρόσμπεργκ δεν βαθμολογηθεί. Βλέπετε από φέτος υπάρχει και η καινοτομία με τους διπλούς βαθμούς στον τελευταίο αγώνα. Ο ΄΄εμφύλιος΄΄ στη Μercedes καλά κρατεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου